reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Tkáč

Juraj Tkáč

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Právnik Zoznam autorových rubrík:  názorySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Nechýbalo veľa a bol by zo mňa „úspešný“ biznisman v Anglicku

Juraj Tkáč

Nechýbalo veľa a bol by zo mňa „úspešný“ biznisman v Anglicku

Tak ako väčšina, ktorí idú do Anglicka na leto pracovať ani ja som nemal istú prácu. Spoliehal som sa na to, že tam si už niečo zoženiem. Poctivo som surfoval po všetkých stránkach ponúkajúcich prácu a na jednej z nich som narazil na prácu salesman (predavača). Neľutujem. Napriek tomu, že som nakoniec v tej spoločnosti nepracoval, stálo to za to.

  • 29. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 1
Slovenské železnice "prajú" imobilným

Juraj Tkáč

Slovenské železnice "prajú" imobilným

Mám výron na ľavej nohe, takže momentálne nie som veľmi pohyblivý. Dnes som ale musel ísť do BA odovzdať veci do školy, tak som bol nútený sa pohnúť. Na svoj presun som si vybral Železnice SR, čo bola veľká chyba.

  • 9. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 238x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu